viernes, 4 de marzo de 2022

Unión Anarcosindicalista Coruña: presentación del libro "Por qué el anarcosindicalismo no puede sindicar la prostitución"






Galego

O grupo Moiras chega á Coruña para presentar o seu libro «Por qué el anarcosindicalismo no puede sindicar la prostitución», un extenso traballo que analiza as contradicións que se dan no movemento anarcosindicalista cando este se postula a favor de lexitimala ou regularizala.

O libro do grupo anarcofeminista repasa a posición que presentou a CNT-AIT ao longo da súa historia, intentando que sirva como unha ferramenta de traballo, de reflexión e de acción tanto para as persoas anarcosindicalistas como para calquera que entenda a prostitución coma un xeito de explotación contra as mulleres e as nenas. Ademais, as compañeiras do Grupo Moiras falarán do papel das mulleres na loita anarquista e dos modelos relacionais que se veñen dando dentro e fóra das organizacións anarcosindicais.

A presentación, con entrada de balde, terá lugar o vindeiro sábado 12 de marzo ás 19:00 no local de Unión Anarcosindicalista da Coruña (rúa Washington, 36, detrás da Domus).

Ah! E as persoas que encargáchedes os libros ao sindicato ou ao propio grupo podedes pasar ese mesmo día a recollelos. Lembrade que o importe dos mesmos vai destinado íntegramente a Gabriel Pombo da Silva e á súa familia.

Castellano

El grupo Moiras llega a A Coruña para presentar  su libro «Por qué el anarcosindicalismo no puede sindicar la prostitución», un extenso trabajo que analiza las contradiciones que se dan en el movimiento anarcosindicalista cuando este se postula a favor de legitimarla o regularizarla.

El libro de grupo anarcofeminista repasa la posición que presentó la CNT-AIT a lo largo de su historia, intentando que sirva como una herramienta de trabajo, de reflexión y de acción tanto para las personas anarcosindicalistas como para cualquiera que entienda la prostitución coma un hecho de explotación contra las mujeres y niñas. Además, las compañeras del Grupo Moiras hablarán del papel de las mujeres en la lucha anarquista y de los modelos relacionados que se vienen dando dentro y fuera de las organizaciones anarcosindicalistas.

La presentación, con entrada libre, tendrá lugar e próximo sábado 12 de marzo a las 19:00h  en el local de Unión Anarcosindicalista da Coruña (rúa Washington, 36, detrás de Domus).

Ah! Y las personas que encarguéis los libros al sindicato o al propio grupo podéis pasar ese mismo día a recogerlos. Recordad que el importe de los mismos va destinado íntegramente a Gabriel Pombo da Silva y a su familia.